7 Ekim 2008 Salı

Cahit Günaydın kimdir?

Adı ve soyadı : H.CAHİT GÜNAYDIN
iletişim: consulturk@gmail.com
Üniversite: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ-MAKİNE FAKÜLTESİ

Eğitimler:
İŞLETME YÖNETİM PROĞRAMI VE LEAD AUDITOR SERTİFİKASI-
CIPE YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ İHTİSAS PROGRAMI,
SIX SIGMA YEŞİL VE KARA KUŞAK PROGRAMLARI
KAİZEN VE YALIN ÜRETİM SİSTEMLERİ

Deneyim:
EGE ENDÜSTRİ SANAYİ VE TİC.A.Ş. KALİTE MD. BAYRAKTAR HOLDİNG
BMC SANAYİ VE TİCARET A.Ş. PROJE MÜH. ÇUKUROVA HOLDİNG
EGE ÜNİVERSİTESİ -ENERJİ TEKNOLOJİSİ ABD. ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ


Uzmanlık alanları :

1- PROJE MÜHENDİSLİĞİ

Six Sigma veya kaizen&yalın üretim sistemleri, arge&inovasyon proje mühendisliği

2- KURUMSAL YÖNETİŞİM DANIŞMANLIĞI

Şirket stratejik planlarının yapılması, ve aile şirketlerinin kurumsal yönetişim ilkelerine göre yeniden yapılanması danışmanlığı

3- KURUMSAL YENİLEŞİM PROGRAMLARI

Kurum kültürünün gelişmesi için şirketlere özel eğitim programlarının tasarlanması

e-learning

Kurumsal Akademi e-learning, b-learning formatında kurulumunu yapabiliriz veya
bu konularda "özel " esnek zamanlı yönetim kurulu üyeleri için "yönetici koçluğu
hizmeti verebiliriz.makalelerim ve eğitim detayları için aşağıdaki linki tıklayınız
http://www.turklider.org/TR/DesktopDefault.aspx?tabid=2577&smid=21747

Hiç yorum yok: